.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلایل برکناری صمدی مله از مدیرعاملی پارس خودرو

افکار نیوز نوشت :

يك منبع آگاه گفت : تغيير مديرعامل پارس خودرو با هماهنگي هيئت مديره و مسئولين مرتبط انجام گرفته است .

وي افزود : عملكرد نامناسب مدير عامل پارس خودرو در بخش توليد باعث افت شديد توليد و نارضايتي مشتريان در مدت تصدي ايشان گرديده است به گونه اي كه با توجه به روند افزايشي توليد در شركتهاي زير مجموعه گروه سايپا همچون زامياد و سايپا كاشان و همچنين خود سايپا ، توليدات پارس خودرو روند نزولي داشته است .

اين منبع آگاه گفت : مديريت نامناسب در زمان تصدي مديرعامل سابق پارس خودرو و عدم توجه به اركان توليد موجب اعتراضات پي در پي كارگران و كاركنان اين شركت با قدمت ۵۰ ساله گرديده بود .

گفته شده است صمدي مله پيش از پارس خودرو مديريت پروژه هاي سايپا سيلندر ايلام و سايپا خزر را بر عهده داشته كه در آن واحدها نيز نتوانسته بود عملكرد مناسبي از خود نشان دهد به گونه اي كه عملكرد وي مورد اعتراض نمايندگان مجلس و مسئولين استاني قرار گرفته بود .

وي در دولت دهم توانسته بود با سفارش جرياني خاص از سال ۸۹ به عنوان عضو هيئت مديره سايپا منصوب شده و بيشتر در سايپا به عنوان اجرا كننده تصميمات افراد خاص در زمان مديريت قبلي سايپا انجام وظيفه نمايد .

فضاي جديد و توجه خاص دولت تدبير و اميد به توسعه توليد و راه اندازي فضاي كسب و كار و نياز به مديران بدون حاشيه سبب شد تا هيئت مديره شركت پارس خودرو حكم بر بركناري صمدي از مديريت پارس خودرو بدهد .

البته محيطهاي توليدي با فضاي تحريمهاي بين المللي در حال حاضر توانمندي و پرهيز از حاشيه و لابي گري را مي طلبد تا بتوان در امور توليدي يك مدير موفق گردد كه اين شخص نشان داده است از اين جهت ناتوان مي باشد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.362 seconds.